Kubbe

Kubbe

fredag 28 januari 2011

Fredagen vi sent kommer glöma

Lilla Kubbe lubb. När ska du lära dig att det är farligt att äta blöjor?!!

Vi hoppas att du denna gång inte ÅT upp blöjan iaf som sist.

Dagen började med att Kubbe kom in efter morgon kissnigen på tomten så där glad som bara han kan var när han hittat på något i vårt tycke dumt... Jo då han luktar kattskit... Som en vän sagt till mig det finns två typer av hundar. Dom som tycker om att äta bajs och dom som inte tycker om bajs.... Kubbe är tack och lov periodhare när det kommer till att äta bajs. Nå väl. han fick ett ben att tugga på så lukten försvinner men Ingen hej då puss när jag åkte till jobbet =) (höhö)

Husse har som sagt kört i diket tidigare på morgonen (02:10) så han skulle åka till docktorn. Då tyckte tydligen Kubbe att det är helt ok att gå in i badrummet och tömma blöjhinken på goda blöjor och strimla dom till konfetti. Jo jag tackar ja.... Mycket ska man vara med om!!

I våras åta han upp en blöja, då åkte vi in till veterinären för att magpumpa honom. Då kom det inte ut någon blöja den vägen ändå. Blöjan hade hunnit passera magsäcken och som tur var kunde blöjan passera hela vägen ut också.... Då lovade Kubbe mig att aldrig äta blöjor igen.... Ja, så nu går  vi då i väntans tider på att han bajsar som han ska de närmsta dagarna. jag vill inte tänka på vad som kan hända om det han kanske har fått i sig denna gång inte tänker komma ut. Han har bajsat mycket idag iaf. Så i morgon så blir det bajstitt  hos oss... Dumma lilla Kubbe du kan då skrämma sim matte.

I morgon är en annan dag! / Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar